środa, 9 października 2013

Łódzkie Targi Natura Food

http://www.targi.lodz.pl/cache/com_imageslider/962x233-crop-upload_images_slider_Targowe_921x237%20Natura%20Kraj%20partnerski_2.jpg 

W zeszłym roku niestety z wielu względów przegapiłam. Właśnie dlatego  w tym roku pożądam łodzkich Targów Żywności Ekologicznej i Tradycyjnej Natura Food podwójnie. Odbędą się one już za chwilę, bo w najbliższy weekend. Będą trwały od piątku, 11.10 aż do niedzieli 13.10.



Dobrze wiecie, podobnie jak ja, że życie w zgodzie z naturą jest niemożliwe w dużym mieście, a dostęp do ekologicznej i tradycyjnej żywności utrudniony, ale i coraz bardziej upragniony, zwłaszcza w świetle ostatnich afer związanych z przekrętami przy masowej produkcji żywności. Nie bawi mnie wcale niepewność związana z tym, co znajduje się na moim talerzu. Coraz bardziej ciągnie mnie więc do produktów sezonowych, naturalnych i jak najmniej przetworzonych.  Tym większą mam ochotę na buszowanie wśród wystawców, którzy właśnie takie produkty będą nie tylko pokazywać, ale i sprzedawać. Zabiorę więc ze sobą mocne siaty, materiałowo ekologiczne oczywiście, i pomknę buszować wśród smakołyków wszelakich. I mam nadzieję też Was tam spotkać:-)

Warto pamiętać, że oprócz tradycyjnych stoisk targowych organizatorzy zadbali o dodatkowe atrakcje dla zwiedzających. Pokazy kulinarne, atrakcje dla dzieciaków, warsztaty czy wykłady i prelekcje. Mnie przypadły do gustu przede wszystkim wykład o oczyszczaniu jako drodze do zdrowia, a także ten o sezonowym odżywianiu dla zdrowia.  

http://www.targi.lodz.pl/cache/com_imageslider/962x233-crop-upload_images_slider_Targowe_921x237%20BE_poprawka.jpg

Razem z targami Natura Food będą odbywały się również targi Ekologicznego Stylu Życia beECO. To kolejny megaciekawy temat, zwłaszcza dla mnie. Od kilku lat usilnie walczę o to, by mój styl życia był jak najbardziej ekologiczny. Nie zawsze i nie na wszystkich frontach mi się to udaje, bo czasami niestety wygoda zwycięża, ale staram się jak najbardziej dbać o swoje otoczenie. Mam ogromną nadzieję, że targi beECO to duża dawka nowej ekowiedzy, którą będę mogła wykorzystywać w codziennym życiu.

Atrakcji targowych jest tyle, że miejsca na skoraqowym blogu nie wystarczy, żeby je wszystkie opisać, więc zachęcam Was do zapoznania się ze szczegółowym planem, który znajdziecie na oficjalnej stronie Targów Natura Food, a ja już teraz liczę na to, że spotkamy się już w najbliższy piątek. Do zobaczenia :-) 

PS. Od piątku obserwujcie uważnie mój profil na facebooku. Wasz reporter terenowy, skoraq, będzie Was na bieżąco informował o wszystkich atrakcjach targowych wartych Waszej uwagi :-)  

PS. Moja wizyta na targach będzie możliwa dzięki wygranej w konkursie u Marioli na blogu Veggieola :-) 

18 komentarzy:

  1. Miałam być, ale niestety nie dotrę :{ Smutno mi bardzo, może w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkooooooda :-( Trzymam więc za słowo i widzimy się w Łodzi w przyszłym roku :-)

      Usuń
  2. Zostawiam w sklepach eko majątek :( Ale cały czas zadaję sobie pytanie, czy produkty eko są naprawdę eko. Przy charakterystycznej dla naszego narodu skłonności do przekrętów... hmmm... Wyśledź to koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ten eko majątek jest najbardziej zabójczy, ale cóż robić. A jeśli chodzi o wiarygodność tych produktów, to ja im ufam na razie, ale wyśledzę koniecznie jak to z tą wiarygodnością jest.

      Usuń
  3. To czekam na relacje, bo u mnie teraz z czasem jak na lekarstwo

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę tam na pewno, może nawet z rodzinką:)
    Czy jest gdzieś dostępny dokładny program targów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Superowo Zufik :-) Dokładny program dostępny jest na stronie Międzynarodowych Targów Łódzkich MTŁ. We wpisie powyżej podałam link :-)

      Usuń
    2. No tak, już znalazłam dzięki :) nie wiem jeszcze w jaki dzień będę, piątek lub niedziela.

      Usuń
    3. Ja zachęcam do piątkowych odwiedzin, może uda się spotkać skoraqa ;-)

      Usuń
  5. Bawcie się dobrze i mam nadzieję, że się spotkacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Już wiem, że nie tylko zapowiada się fajnie. Po prostu jest fajnie :-)

      Usuń
  7. Bardzo żałuję , że nie mogę pojechać w ten weekend do Łodzi ... Targi Natura Food pochłonęły by mnie bez reszty :)
    niecierpliwie czekam na Twoje relacje ...
    pozdrawiam serdecznie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, takie targi mają to do siebie, że zaiste potrafią pochłonąć bez reszty :-)

      Usuń