niedziela, 27 października 2013

Dynia / Pumpkin


Lubicie dynię? Ja bardzo. Już niedługo, jeszcze przed Halloween pokażę Wam jak można z niej przygotować pyszny, prosty i wykwintny deser :-) Ja już się nim delektuję, ale Wy musicie jeszcze odrobinkę poczekać :-)


Do you lukie pumpkin?I like it a lot and since Halloween is coming to town, I'll show you soon, how can you prepare simple, delicious and oh so elegant pumpkin dessert :-) I already prepared it, but you have to be a bit patient and wait for photos and the recipe :-)




24 komentarze:

  1. Zdjęcie pierwsze - hipnotyczne wręcz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię dynię - szczególnie hokkaido :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Hokkaido kupiłam po raz pierwszy. Strasznie jestem jej ciekawa :-)

      Usuń
  3. czy lubię dynie?! nie musisz nawet pytać!:D hihihi mam obsesję dyniową:D:D:D:D
    a na deser nie mogę się już doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubicie, lubicie:-) Jakie piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia!!!!!! Oczy nakarmione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zielaczku. Mam nadzieję, że nakarmię Cię wkrótce dynią z dodatkami ;-)

      Usuń
  6. Dołączam do fan clubu ulubieńców dyni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna dynia. Lubię ,szczególnie w zupce i wypiekach. Ciekawa jestem Twego deseru.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubimy dynię, szczególnie na Twoich fotografiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj gwarantuję Ci, że desery są jeszcze lepsze niż fotografie, bo można je zjeść ;-)

      Usuń
  9. już nie mogę się doczekać ... piękna i wielka dynia czeka na pomysły w mojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby trafić do dyniowego deseru Twoja dynia sama z własnej woli pójdzie pod nóż ;-)

      Usuń
  10. No i padło magiczne słowo: deser. I czekam z wywieszonym językiem już, no :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby to powiedzieć....dyniowy deserek już na blogu :-)

      Usuń
  11. Jasne, ze lubimy! I ro bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie na pewno spodoba Ci się dyniowy przepis :-)

      Usuń