niedziela, 7 listopada 2010

Dziś gotuje garnek do gotowania ryżu

W takie leniwe niedziele jak dzisiejsza, czynię swój najdroższy i najukochańszy garnek do gotowania ryżu osobiście odpowiedzialnym za przygotowanie w 15 minut prostego, pysznego, zdrowego i pożywnego obiadu. Garnek jak zwykle spisuje się znakomicie, mój wysiłek jest znikomy, obiad wspaniały a ja mogę się dalej oddawać słodkiemu nicnierobieniu.

Składniki (1 porcja)
pół miarki ryżu
2 miarki wody
kilka różyczek brokuła
1 łodyga selera naciowego pokrojona w paseczki
1 por pokrojony w talarki
garść ziaren słonecznika
3 plasterki sera żółtego tylżyckiego
sól i pieprz do smaku
natka pietruszki do dekoracji

1. Wszystkie składniki za wyjątkiem sera żółtego natki pietruszki umieść w garnku do gotowania ryżu
2. Zalej wszystko wodą i podłącz urządzenie
3. W ugotowany ryż wmieszaj ser żółty i posyp natką pietruszki

8 komentarzy:

  1. Ryz z warzywami w wodzie, bez przsmazenia co nada mu sypkosci i smaku. Jakos tego nie widze. Podobaja mi sie Twoje przepisy i ostatnio czesto tu zagladam ale ten ryz to mi wyglada na mamalyge. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mi za to się podoba. lubię lekkie dania. tyle że na zdjęciu widzę brokuła a w przepisie jest kalafior;) no chyba że zielony kalafiorek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Panno Malwinno, popełniłam oczywiście drobne przejęzyczenie - oczywiście to brokuł a nie kalafior :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powiedziałabym, że to co jest zaprezentowane na zdjęciach wygląda jak mamałyga.
    Raczej jak dobry obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Joanno, ja też kocham ten garnek - za to,że sam gotuje.
    Ryż pięknie Ci się przygotował!

    OdpowiedzUsuń
  6. smacznie i zdrowo, fajne danie i fajny garnek

    OdpowiedzUsuń
  7. No, powiem szczerze, że coraz bardziej mi się ten garnek podoba;)

    OdpowiedzUsuń