niedziela, 23 marca 2014

Bezalkoholowy koktajl piña colada / Virgin piña colada smoothie


Przyszła wiosna, więc można porzucić ogrzewające potrawy i napoje na rzecz owoców, słonecznych kolorów i odrobiny kokosowo-ananasowej egzotyki, która pozwoli Wam trochę pomarzyć o zbliżających się coraz bardziej wakacjach. A jeśli już mowa o wakacjach, to macie już jakieś plany? Gdzie chcielibyście spędzić w tym roku urlop? Dalej, nie wahajcie się i zdradźcie skoraqowi najskrytsze wakacyjne marzenia. 

Virgin piña colada smoothie is healthy, fruity, exotic and sunny way to remind us about holiday season. So you have already some holiday plans for this year? 





Składniki (2 porcje) scroll down for English version
200 ml mleka kokosowego
3 łyżeczki cukru trzcinowego 
3/4 dużego, dojrzałego ananasa, obranego ze skórki

1. Zmiksuj wszystkie składniki na koktajl i natychmiast podawaj udekorowane plastrem ananasa 

English version
Ingredients (2 servings) 
200 ml coconut milk
3 teaspoons of demerara sugar (search for vegan sugar)
3/4 of large, ripe pineapple, peeled 

1. Blend all ingredients until smooth and serve immediately, dcorated with slice of a pineapple



57 komentarzy:

  1. ojaaa! to musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę na te zdjęcia i nabieram coraz większej ochoty na taki koktajl :) Ale on musi być pyszny :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam nadzieję, że zdjęcia ostatecznie Cię przekonają do zrobienia sobie takiego koktajlu, bo jest przepyszny :-)

      Usuń
  3. Joanno,
    kusisz mnie !!!
    Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie dasz się pewnie zaprosić na szklaneczkę tych egzotycznych pyszności :-)

      Usuń
    2. Jasne!
      A wakacje mam już częściowo zaplanowane.
      Kolejna grecka wyspa.

      Usuń
    3. Grecka wyspa brzmi ciepło i pysznie :-) Od razu się ociepliło :-D

      Usuń
  4. Mmm, pyszny musi być<3
    Planów, jak na razie brak i chyba na tym się skończy niestety. Wydaje mi się, że wakacyjna praca wzywa; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koktajl jest pyszny Angie. Jak to tak, bez urlopu...? Co to za praca, że wzywa także podczas wakacji?

      Usuń
  5. wygląda pysznie , idealne na niedzielne popołudnie:d

    OdpowiedzUsuń
  6. No i teraz ja mogę sobie na ten ''drink'' pozwolić! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dla chętnych zawsze można dodać chlust, dwa albo trzy czegoś mocniejszego :-P

      Usuń
  8. wspaniały lekki i egzotyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ananas, och ananas! Do sklepu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Egzotyka w moim typie! I jak pięknie podana :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egzotyka szczęśliwie jest już mnie egzotyczna i dostępna w naszych sklepach, więc zachęcam, bo koktajl jest pyszny :-)

      Usuń
  11. W prostocie siła :) uwielbiam takie koktajle, będę musiała zrobić !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pysznie to zrobiłaś. Pasowałby do mojego sernika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krystyno. Już ciekawa jestem jak smakuje Twój sernik. Czyżby też egzotyczny, podobnie jak mój koktajl?

      Usuń
  13. Mój ulubiony alkoholowy drink, więc w takiej wersji też mi odpowiada :) ja na wakacje chciałabym jechać gdziekolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepysznie się prezentuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. czysta egoztyka:)mniammm
    a wakacje wybrałabym na gorącej, bezludnej wyspie:) tylko słońce, morze, ja i palmy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bezludna wyspa to jest pomysł. Tylko gdzie taką znaleźć ;-)

      Usuń
  16. Tiaaaa, o wakacjach to se mogę pomarzyć... Ale Twoją pina coladę na pocieszenie chętnie bym chlapnęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak to....tak bez wakacji...??? No to pocieszenie konieczne, Częstuję więc pina coladą, częstuję Cię Pati :-)

      Usuń
  17. Ależ obłędnie on wygląda, ten kolor! Napiłabym się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak, to nie ma na co czekać, tylko trzema sobie taki koktajl miksować :-)

      Usuń
  18. piję od razu dwie szklanki! :)
    Skoraczku, Ty trochę znasz moje azjatyckie zapędy, ale ostatnio wszelkie znaki na niebie i ziemi kierują mnie do... Dubaju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pij, pij. Na zdrowie Kasiu :-) Dubaj? To brzmi ciepło, słonecznie i hmmm na bogato :-)

      Usuń
  19. Zamawiam 3 szklanki na przyszły poniedziałek (dopadło mnie katarzysko, więc zapachowych i smakowych walorów w tym momencie nie docenię)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak trzeba poczekać więc, bo ten koktajl musi smakować :-)

      Usuń
  20. Biorę bez pytania:) od razu dwie szklanki, poezja;]
    Back Taste

    OdpowiedzUsuń
  21. Częstuje się i pije na zdrowie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny koktajl. Lubię to połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak, to zapraszam na szklaneczkę tych egzotycznych pyszności :-)

      Usuń
  23. a z ananasem z puszki by się udało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udałoby się, ale koktajl trochę straci na świeżości i będzie bardziej słodki :-)

      Usuń